2012-08-02

bye bye city

Har inte varit nå vidare bloggning. Vet inte vart tiden tar vägen riktigt, denna vecka har bara svischat förbi känns de som. Jag har en hel del att fundera på, mkt tankar som snurrar runt men jag hoppas och tror att det ordnar sig till det bästa. Det väntar en liten tuff tid, men snart så ler lyckan mot oss igen...
Är glad att jag har en sån underbar familj, vad vore man utan den?
usch va jag svamlar..ska nog se några till avsnitt av Hart of Dixie, helt ok serie btw.

Imorn drar jag och kidsen ut till mormor och morfar. Jag och Abbe har bröllopsdag, men han den stackarn måste jobba hela helgen =( Vi firade lite förra helgen, va på Josefina på djurgården i lördagskväll, väldigt mysigt. Men vid 22 tiden hade åldersnivån sjunkit några steg å alkoholmängden ökat på gästerna så då va det dags för familjen tacka för sig.

nattinatt.

Inga kommentarer: